آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امام جمعه سرخس: وزیر راه به دستور ویژه رئیس جمهور برای تکمیل جاده سرخس عمل کند

  • کد خبر: ۲۱۸۴۳۱
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
امام جمعه سرخس: وزیر راه به دستور ویژه رئیس جمهور برای تکمیل جاده سرخس عمل کند
امام جمعه سرخس گفت: حالا که رئیس جمهور دستور ویژه و اعتبار ویژه برای جاده سرخس- مشهد داده است، این اعتبار و دستور ویژه به مرحله پایانی خودش برسد و به آن عمل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی در جمع اقشار مختلف مردم اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار امسال را «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و علت آن توجه ویژه ایشان به مسائل اقتصادی است.

 امام جمعه سرخس افزود: مسائل اقتصادی را چند سال است، رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند و راهبرد‌های کشور هم با شعار سال باید ترسیم شود و لازمه تحقق شعار سال مشارکت دادن مردم در اقتصاد است.

وی تصریح کرد: اقتصاد مردم که تاثیر بسزایی در دین و دنیای آنها دارد باید درست شود؛ دشمن می‌خواهد نور امید را در دل مردم ما خاموش کند، بنابراین به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید همه چرخ‌دنده‌های کوچک و بزرگ کشور برای تقویت اقتصاد کشور به حرکت درآید؛ شرکت‌های دانش‌بنیان باید تلاش خودشان را بیشتر کنند و مردم برای تحقق شعار سال باید مانند دوران دفاع مقدس وارد میدان شوند.

 حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به مشارکت بالای مردم شهرستان سرخس در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تصریح کرد: از سیاست‌های قطعی نظام اسلامی مسئله وحدت است؛ جناح‌بندی نباید موجب تخریب و تفرقه در کشور شود؛ این مشارکت در شهرستان سرخس نشانه پیروزی مردم این شهرستان بود.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: برای اینکه شهرستان سرخس پیشرفت کند، باید رقابت‌ها را کنار و رفاقت‌ها جای آن را بگیرد؛ اصل مهم همین است و از تمامی کسانی که موجب مشارکت حداکثری در شهرستان شدند، قدردانی داریم؛ انتخابات رقابتی بود و تمام شد و مردم ما پیروز اصلی انتخابات شدند.

امام جمعه سرخس با قدردانی از اقدامات جهادی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فرماندار سرخس برای پیشرفت شهرستان خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری فرماندار شهرستان، ۸ میلیارد تومان برای روشنایی سطح شهر سرخس جذب شد و این اقدامی بی‌نظیر بود و از ابتدای انقلاب بی‌سابقه است.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: جاده سرخس- مشهد جاده مناسبی نیست؛ این جاده جان عزیزان ما را به خطر انداخته و می‌اندازد؛ این بار ترافیکی زیادی که به وسیله خودرو‌های سنگین تحمیل شده، این جاده با این ظرفیت این تحمل را ندارد و جان مردم در خطر است.

وی عنوان کرد: جاده سرخس- مشهد کی قرار است، افتتاح شود؟ این مطالبه مردم ما است؛ سالیان سال است که حرف این جاده زده می‌شود، پس کی قرار است این جاده افتتاح شود.

امام جمعه سرخس اضافه کرد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم حالا که استاندار و فرماندار ما برای این جاده اعتبارات و کار جهادی انجام می‌دهند و رئیس جمهور هم دستور ویژه و اعتبار ویژه برای جاده سرخس- مشهد داده است، چرا این اعتبار و دستور ویژه به مرحله پایانی خودش نمی‌رسد و به آن عمل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان تصریح کرد: مطالبه مردم سرخس این است که تا سفر آینده رئیس‌جمهور به خراسان رضوی، جاده جدید سرخس- مشهد تکمیل و به دست وی به بهره‌برداری برسد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->